Re: ATA100 :(

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 15:12:04 MET

Dnia Sat, 3 Mar 2001 10:29:04 +0100, "Miroo" <miroo_at_pro.onet.pl>
napisal:

> [...]
Mialem tak, gdy na kablu wisial ZIP (ewidentnie urzadzenie nie UDMA);
plyta abit kt7, ustawienia w BIOSie na AUTO (ale u mnie sa dwa, gdy
wylaczylem to drugie, ZIP nadal dziala, a ja nie mam tego
komunikatu...)

>koncowka szara dla dysku Slave.
A co to za slave? Moze on nie jest UDMA, a wtedy ciagnie calosc w
dol..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)