Re: PC <=> PC - jak ?

Autor: Bogdan Cieciura (sp8alc_at_promail.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 23:40:09 MET

On Sat, 3 Mar 2001 17:52:20 +0100, "Sebek" <joyek_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam
>
> powiedzcie mi jak po?Âączy? dwa komputery z ktĂłrych jeden nie ma nic
>(notebook) no dos jest ;) startuje z dyskietki albo z hdd (sformatowalem i
>jest tylko command.com i takie tam ;)
>
>myÂśla?em o starym nortonie commanderze (jest tam taka opcja link poprzez
>coma, ale on nie obs?uguje d?ugich nazw - jakie sÂą inne alternatywne
>po?Âączenia ???
>jakieÂś rady, sugestie

Windows Commander ma swietnie dzialajaca funkcje laczenia komputerow
przy pomocy portow rozwnoleglych (protokol FTP) - szybkosc okolo
65 kB/s.
Jak to nie wystarcza to karty sieciowe i protokol NetBEUI oraz
udostepnianie plikow/dyskow/katalogow - nic wiecej.
Pozdrawiam