Re: Samsung czy LG

Autor: Marcin Mirkowski (miron_at_idea.net.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 21:48:40 MET DST

V-tam!

Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Poszperalem tez w starszych postach i w
zdecydowaniej wiekszosci wiecej osob jest za LG.
Poza tym Samsung ma zalany kulkowaty kineskop, wiec troszke oszukuja. A LG
jest chyba 100% plaski.

Zmartwila mnie tylko jedna rzecz - wybieranie egzemplarza. Myslalem, ze jak
795+ to poprosze, zaplace i juz.
A tu nie jest tak rozowo. Zupelnie jak przy kupowaniu samochodu!!!

Z drugiej strony nie kupuje monitora 19" czy 21" za 5000, tylko 17" za 1500,
wiec chyba nie ma co przeginac w druga strone.
Jak jutro cos kupie, to dam znac, jesli jest ktos zainteresowany, czy
trafilem w 10, czy dupa blada.

pozdrawiam,
Marcin