Re: 3dmark2001 czemu tak ch...?

Autor: red5 (red5_at_space.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 19:33:30 MET DST


> > hej!
> > ile macie w 3dmark2001 pointow w 1024x768x32bit textury compress zbuffer
> > 24bit, bo ja mam 2700 i nie wiem czy to jest dobry wynik, moj kumpel ma
> 400
> > punktow chociaz konfiguracje ma podobna tylko grafike gorsza. Czy ten
> 3dmark
> > 2001 jest juz optymalizowany pod gf3 i nowego radeona ? czy ja mam cos
> > zjebane w konfigu sprzetu, ze nie wspomne o kolezce?
> >
> >
> > moj komp
> > 1 p3 866_at_975
> > 2 ram 512 mb pc133
> > 3 hdd 45gb ibm ata100/ btw pojawily mi sie na nim badsectory, jakas
> > alternatywa dla ibma ?
> > 4 vga asus v7700 gts/detonatory 7.50 czy jakos tak :)
> > 5 mb abit be62
> > 6 sblive value
> > 7 win98se
> >
> > komp kolesia
> > 1 p3 866_at_975
> > 2 ram 256 mb pc133
> > 3 hdd 40gb seagate ata100
> > 4 ati rage fury 128 agp 32ram
> > 5 mb abit bx133
> > 6 sb128 pci
> > 7 winme
> >

to znaczy tak. jest optymalizowany pod DirectX 8, co sie wiaze rowniez z
GF3.
poza tym zajebiscie duzo daja nowe detonatory 11.01 lub 11.00. co prawda
bety ale optymalizowane pod 3dmark 2001.

---
reds / interror


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:44:53 MET DST