Re: 3dmark2001 czemu tak ch...?

Autor: Artur (partur_at_enter.net.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 16:12:43 MET DST


Niestety takie wyniki teraz wychodzą. Ja na Duronie 700 128MB HD IBM 307030
i bylejakim GF2MX miałem 1950(nie pamiętam czy w 16 czy 32bitach) a kolega
na P-III 800/133 192 MB HD IBM 305020 i TNT M64 16MB miał ok. 800 w 32bitach
, a 3DMark2000 pokazuje mu 2500 w 16bitach.

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik "kraviec" <jarekk_at_datasoft.com.pl> napisał w wiadomości
news:9a1mcl$i0u$1_at_szmaragd.futuro.pl...
> hej!
> ile macie w 3dmark2001 pointow w 1024x768x32bit textury compress zbuffer
> 24bit, bo ja mam 2700 i nie wiem czy to jest dobry wynik, moj kumpel ma
400
> punktow chociaz konfiguracje ma podobna tylko grafike gorsza. Czy ten
3dmark
> 2001 jest juz optymalizowany pod gf3 i nowego radeona ? czy ja mam cos
> zjebane w konfigu sprzetu, ze nie wspomne o kolezce?
>
>
> moj komp
> 1 p3 866_at_975
> 2 ram 512 mb pc133
> 3 hdd 45gb ibm ata100/ btw pojawily mi sie na nim badsectory, jakas
> alternatywa dla ibma ?
> 4 vga asus v7700 gts/detonatory 7.50 czy jakos tak :)
> 5 mb abit be62
> 6 sblive value
> 7 win98se
>
> komp kolesia
> 1 p3 866_at_975
> 2 ram 256 mb pc133
> 3 hdd 40gb seagate ata100
> 4 ati rage fury 128 agp 32ram
> 5 mb abit bx133
> 6 sb128 pci
> 7 winme
>
> pozdrawiam
> --
>
> kraviec
> jarekk_at_datasoft.com.pl
> gadu:735606
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:44:52 MET DST