Re: Problemy z DMA w kontrolerze Abit Hot Rod 66.

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 15:39:08 MET DST

In article <9a4g7v$d61$1_at_news.tpi.pl> "Jacek" <niusy_niu_at_poczta.onet.pl> writes:
>From: "Jacek" <niusy_niu_at_poczta.onet.pl>
>Subject: Re: Problemy z DMA w kontrolerze Abit Hot Rod 66.
>Date: Sat, 31 Mar 2001 13:53:00 +0200
>
>"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message

>Trudno. Jednak czesciej upominasz bez odpowiedzi. Takie odnosze wrazenie.

Twoje wrazenie, Twoj problem. Ma racje bo to co wyzej bylo opisane dotyczy
dzialania gownianego systemu a nie sprzetu i niech zawraca glowe na
odpowiedniej grupie bo potem sie mowi:nie ma zadnych problemow z Windows bo
na grupie nikt nie zglasza ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com