dvd... :/

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:10:30 MET

tytulowe ":/" bo jest bardzo duzo modeli, chcialbym jeden, ale drogi, no
a ja mam ograniczone fundusze... wiec tak, do wyboru, do koloru -
zastanawiam sie nad:
pioneer 105S (ach ten slot in... :) ) - 16x40 - 490zet
hitachi GD7500BV - 12x40 - 370zet
asus E608 - 8x40 - 320zet
asus E612 - 12x40 - 380zet

najchetniej wzialbym pioneer'a. Tylko ze na niego nie mam _zbytnio_ kasy.
Jest jak widac drogi (chyba ze jest jakis sklep, gdzie mozna go kupic
~400zet. niekoniecznie 16x - moze byc nawet i 8x, a 12x 'zalecane' ;) ).
Model to wlasnie chcialem pioneera slot-in. niekoniecznie szybki ale
pioneer :) z tej grupy wnioskuje ze jest besciaq ;) jednak cena... :(

dalej - ktos o ile sobie przypominam mowil pochlepne slowa o hitachi -
wiec jak? cena jest fajna, naped... no nie wiem jak z nim jest.

no i asus. mam ich cdromik i ma juz poltora roku pracy i wszystko jest w
jak najepszym pozadku. jednak moze trafilem w model, bo od grupy wiem, ze
lubia padac jak deszczyk z chmurki ;) chociaz wg. mnie to zalezy jak kto
co uzytkuje - asusy sie grzeja jak cholera przy max predkosci... a potem
ludziska narzekaja ze cos pada, bo sie pali ;)

niewatpliwym plusem asusow jest sprzetowe zmniejszenie predkosci
obrotowej - jak to jest w przypadku napedo innych firm (pioneer,
hitachi)? tez sie da, czy niestety musza chodizc na max'a? jesli tak to
biore asus'a ;)

prawdopodobnie bede mial 600 zet. No i kontrler udma66 - 80 zet. dvd chce
jak najtaniej, bo beda kolejne wydatki (planowany dysk, tuner tv, oplata
dla providera netu za instal 2mbits :) ), i dvd chcialbym qpic tanio :)

oryginalnie chcialem kupic cdrom, jednak dvd sie przyda (ripping filmow
:) ). no i cena jest tak wyzsza o 100zet. dvd bedzie wykorzystywane jako
dodatkowy cdrom, np. w starym asusie caly czas biega rw z mp3, a jak chce
przezucic jakiegos div'xa na dysk to dup... nagrywarka nie chce bo jest
to niszczenie sprzetu (jestem pedant), wolniejsze (asus jest 2x szybszy
od nagrywarki). zrzut dvd bedzie tak ze dwa razy na tydzien.

plisss... pomozecie? :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|