Re: wymiana gratow

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:06:39 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Rob poderwany wena niewiadomego
pochodzenia napisal cos takiego....
: Mysle o modernizacji mojego wysluzonego sprzetu. Dawno nie grzebalem w
: bebechach na plycie, odkad wsadzilem cel366 i podkrecilem na 456 nie musialem
: nic majstrowac.

sorki, ale to nie jest grat...

: Ale czas plynie i to przestaje wystarczac. W zwiazku z mala
: ;-) awaria postanowilem go podrasowac.

coz to za awaria? bo w sumie to ejst calkiem przyzwoity sprzet...

: Chce wymienic plyte, proc, grafike,
: dysk ;-), dolozyc pamieci.

raczej kupic nowy komputer...

: I pytania: jaki teraz proc warto kupic?

AMD Duron

: Jak sprawuje sie Cel 700?

Gorzej niz Duron 600, wycofany juz z produkcji. Najtanszy to Duron 650
(chyba ez go beda wycofywac) za ~250, a najlepiej to np 750 - za ~350zet

: Jaka plyta bedzie potrzebna do niego?

MSI K7A (dobre oznaczenia? :) ). Tania i dobra (w bodajze komputronkq
widzialem za 500zet taka MSI K_costam z 6xPCI :)

: Jaka grafike kupic (w tej chwili mam banshee, chcialbym cos lepszego) - moze
: Radeon?

A do czego? Pewnie gierki - Raczej Geforce jakis...

: Czy - gdybym kupowalem Radeona - warto pozbywac sie RH+ ?

Czego? Krwi? :)

: Jak w tej chwili wyglada sprawa ze slotami na proc? Jak ostatnio sie tym
: interesowalem (ponad 2 lata temu) byl slot1 i socket370, jak to wyglada w tej
: chwili?

Socket A najlepsze ;) Pod AMD oczywiscie

: Czy nadal trzeba zworowac plyte, czy ustawia sie tylko w bios setup'ie?

Zwykle w BIOSie, albo sama wie co ma ustawic (ja mam zworki, a nie trzeba
nic majstrowac - sama sobie wybiera. a jest to archaiczny procomp b687 na
bx :) ).

: Pamieci - ostatnio byly DIMM 100 - czy w tej kwestii urodzilo sie cos nowego?

DIMM 133MHz 128MB. Chociaz IMO lepiej kupic 256MB RAM. Juz na
przyszlosc... no i wiecej slotow na przyszlosc :)

Jeszcze chciales dysk - Seagate U5 40GB.

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|