Re: I znowu IBM i ABIT ;)

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 12:33:07 MET DST

-~*SwenG*~- <da whatever>

>Ew. czy da się podpiąć 45G dyska pod HPT 366, bo jak próbowałem to po
>prostu sprzęt nie odpalał, jakby mi się udało to wrzuciłbym tam NTFS i
>może te problemy by zniknęły...

Da sie - sprobuj z biosem i sterownikami 1.28 (w Win2K sterowniki zapodaj
1.23.1 przy biosie 1.28). Najnowszy bios i stery 1.28 znajdziesz u mnie
na FTP-ie. Sterowniki 1.23 powinny byc na steronie HPT.

>pozdrawiam i liczę na jakieś podpowiedzi i sugestie

Sprawdz takze na innym komputerze i przy poodlaczanych innych
urzadzeniach (moze Ci zasilacz nie wyrabia na kolejny naped?) Poza tym
IBM cofnal ostatnio cala serie 45GB DTLA - elektronika.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."