I znowu IBM i ABIT ;)

Autor: SwenG (sweng_at_irc.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 08:58:32 MET DST

witam szanownych grupowiczów...

nie wiem, czy temat był już wałkowany, ale:
posiadam dysk IBM 45 G ATA 100, plyte ABIT BE6 II z HPT 366,
po nieudanych probach odpalenia tego dysku przez HPT zrezygnowałem i
podpiąłem go normalnie pod zwykłe IDE, dysk jest widoczny, ale co
chwila wywala mi na nim błędy, zazwyczaj po reboocie, zdaża się, że
pliki mają złą alokację a gubienie długich nazw katalogów i plików to
normalka... dysk ma jedna partycje extended, dwa dyski logiczne po 22
G i formatnięty na FAT-32, system w2k i w98 ed.1
Czasami zdaza się tak, że otwierając katalog pisany pod 98 w2k nie
otwiera go twierdządz, że "jest uszkodzony albo nieczytelny" a pod 98
dalej można go czytać, to samo z plikami...
już po prostu nie wiem co jest nie tak... może zna ktoś jakiś
przełącznik typu "magic<>more magic" ;)
Ew. czy da się podpiąć 45G dyska pod HPT 366, bo jak próbowałem to po
prostu sprzęt nie odpalał, jakby mi się udało to wrzuciłbym tam NTFS i
może te problemy by zniknęły...

pozdrawiam i liczę na jakieś podpowiedzi i sugestie
SwenG <sweng_at_irc.pl>