Re: Jaki Cd-rom wybrac?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:06:18 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Krzysztof Pawleta poderwany wena
niewiadomego pochodzenia napisal cos takiego....
: ... i pada po roku (intensywnego użytkowania ;-E

Poltora roku praktycznie ciaglego uzytkowania - chodzi jak nowy... :P 45x
dokladnie. Nie narzekam, korekcje ma wspaniala (chociaz teac i tak ma
lepsza ;) ), czyta plyty prawie matowe (mam taki uuuuzywany dluuuugo cd
platinum rw ;> ), ogolnie jest dosyc szybki (zaczyan czytac cd od
3,5MB/s, konczac na +7MB/s... (testowane na overburnowanych platinum
700_at_725 :> ).

: (padaja od x34 - to był ostatni "doskonały" wyrób ASUSa ;-(((
: NIGDY WIĘCEJ CD-ROMa ASUSa!!!

Jak kto woli... zauwazylem, ze duzo sklepow nie wie nawet co to jest
teac... i wtedy wybr pada na cos innego... ja wybralem asus'a i sie
ciesze, bo nie jest to zly cdrom... wybor mialem pomiedzy lg, asus,
samsung, acer, btc, phillips, creative. wybralem ten, ktorymial dobre
noty w chip'ie, oraz ladnie wygladal.

... pozatym nie wkladam brudnych plyt, kazdy kurz scieram paluszkiem
(tak, tak - scieranie czystym palcemkurzu z plytki jest lepsze od szmate
i innych - nic nie zostaje...).

Duzo zalezy od usera...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|