Re: plyty CDR

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:07:23 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) plitkin poderwany wena niewiadomego
pochodzenia napisal cos takiego....
: Moje osobiste wrazenia: ze wzgledu na cene nagrywam na PLATINUM 700 i
: uwazam ze jest OK.

ja rowniez. zadnego odpadu nie mialem, wypalilem gdzies tak okolo 150
platinum. no i najgorzej to z nimi nie jest... nabardziej w nich wkurza
fakt, ze przyciagaja kurz o raz latwo sie palcuja.

: Lepiej mi sie nagrywalo na TDK Reflex i na Verbatimach,

Verbatim - juz ie kupuje, bo jakims cudem mam zwykle w windzie na nich
buffer underrun... 15 sztuk V. kolo mnie sobie wisi...

TDK RefleX sa wg. mnie najfajniejsze. Sa b. ladne, ladnie sie je opisuje,
a co rownie wazne - sa zwykle dobrze nagrywane i czytate :)

: ale teraz Verbek juz nie kupie za zadna cene, bo wszedzie sa podroby. TDK
: D-VIEW tez sa jakies slabe.

okropne... na 10 sztuk 3 byly nie czytate (2 audio, jedno z danymi -
film). Tez nie kupie. Chociaz slimy sa fajne :)

: Do muzyki dobre sa zlote kodaki, ale bardzo
: drogie.

do muzyki spokojnie stykna jakies zykle plyty o jasnych odcieniach - np.
platinum.

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|