Re: GF 2 MX - wymieniac czy nie

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 02:13:13 MET DST

On Fri, 30 Mar 2001 18:49:14 +0200, "Test" <testuser_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Tu z kolei raczej lepsza nieco jest na GF2MX, ale po lekkiej korekcji
>kontrastu i w zasadzie moge powiedziec, ze w tej chwili nie ma roznicy
>(przynajmniej na moim Daewoo - wiem, ze to nie najlepszy monitor).

:-)))
I co wy porownujecie.
biorac pd uwage to, ze obie kraty sa na bardzo odobnym chipie tego
samego producenta roznica w jakosci zalezy glownie od jakosci filtrow
na wyjsciu karty oraz od jakosc pozostalych elementow krty (wykonanie,
zachowanie odpowiednich dlugosci sciezek (jesli ktos raczy samemu
zaprojektowac plytke druk. a nie korzystac z refeerncyjnej - itp itd.)
A to juz zalezy, czy dany producent odwala tandete, czy nie zaluje
kasy i chce zaproponowac produkt o odpowiednich paraetrach i na ogol
wyzszej cenie.

Pozdrawiam
GLide