Re: Nie widzi pamieci

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 01:54:25 MET DST

Falom wrote:

> wyskoczylo cos w ten desen:Updating ESCD...suces.
> I tyle, brakujacych 64MB nadal ni ma...no nic, dzieki i za taka
> wskazowke.

Tak - o to mi chodziło...
Przyznam się, że nie sprawdzałem gdzie BIOS trzyma ustawienia DIMMów, ale
możliwe sytuacje to tylko (chyba, że jeszcze coś...):
a) CMOS - tutaj raczej nie (daję 10%, że tutaj)
b) ESCD - stawiałem na to 50%, ale skoro mówisz, że nie pomogło ;-(
(pewno dla tego, bo są to ustawienia P&P - pamięć to nie urządzenie P&P)
c) DMI - to ustawienia sprzętu: kart PCI Chipsetu - jedynie wyczyszczenie
tego pozostało...

Wszystkie powyższe "rzeczy" czyściłbym (kasował) AWDFLASH'em (ale on czasem
pisze, że czyści, a nie czyści = dalej widzę w ESCD np. wpis o AWE64 którego
dawno wyjąłem):
ad.a) CMOS - parametr /cc
ad.b) ESCD - parametr /cp
ad.c) DMI - parametr /cd (zacząłbym od tego)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|