Re: Problem - Abit, SB live 1024 ..

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 23:39:21 MET DST

> Poproszono mnie o pomoc gdy system przy starcie zawsze w
> tym samym miejscu /logo WIN/ sie resetowal - wczesniej sygnal BEEP.
> Nastepnie uruchamial sie w trybie awaryjnym.
Jakie sterowniki to Livea ! ??? Zainstalowalems Live wave 3.0 ???
Wylacz dos emulation - jesli tu tkwi problem daj zeby dzielil przerwanie z
LPT, jak mozesz to wymus w Biosie przerwanie nr 5 dla Live'a, w jakim
sloacie osadzona jest ta karta i czy czasem ten slot nie dzieli przerwania z
jakim innym urzadzeniem.
Jesli nie potrzebujesz to wylacz w biosie wszystko zbedne co wykozystuje
przerwania - COM, USB ...

Pozdrawiam !