Problem - Abit, SB live 1024 ..

Autor: MOCZAR (mitki_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 20:57:08 MET DST

Witam wsystkich i prosze o pomoc!
Sprzet:
-pl. glowna Abit BE6-II /440BX/ HPT 366, proc. celeron
- grafika Creative Geforce
- muzyka SB live 1024
- Win 98SE
Poproszono mnie o pomoc gdy system przy starcie zawsze w
tym samym miejscu /logo WIN/ sie resetowal - wczesniej sygnal BEEP.
Nastepnie uruchamial sie w trybie awaryjnym.
Poniewaz wyinst. kolejnych urzadzen nic nie pomglo zainstalowalem WIN na
czysty dysk.
Instalacja poszla sprawnie ale juz przy probie inst. sterow do plyty -
system domagal sie jakis plikow z plyty
a system nie widzial napedu CD DVD?. - ale jakos poszlo.
Inst k. graficznej OK - system wydaje sie dziala poprawnie k. muzycznej i
KLOOPS - co prawda gra ale przy kazdym uruchomieniu
sysem domaga sie resetowania kompa " ustawienia systemu zmienione" - gdy nie
resetuje dzwiek jest
 ale kolejne uruchomienie i info blad rejestru, naprawia rejestr i powraca
do ustawien sprzed inst. k. graficznej.

B. prosze moze mozecie mi cos zasugerowac!!

MOCZAR