Re: Abit Be6II i pentium III 800

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 18:44:46 MET DST

Artur Frydel wrote:
> Karta fraficzna to GeForce2 MX. Bedzie dzialala poprawnie??

Po dzisiejszych testach mam nadzieje odpowiedziec na to do konca.
Tzn po wymianie proca na pIII 800 i grafiki na abita 2mx cos sie
niedobrego z hpt dzieje (chyba!).

> Interesuja mnie opinie ludzi, ktorzy maja taka konfiguracje, tzn. Abit
> BE6II + PIII 800/133MHz. Nie wierze, ze nie ma na liscie takowych:)

Sa... Poki co przepielem dyski na zwykly kontroler. Zero problemow, zero
zwisow.

> Moze ktos sie odezwie?

Siem odezywam :-P

> Acha, w Biosie (zaktualizowanym) jest mozliwosc ustawienia PIII
> 800/133, ale ja wole dmuchac na zimne, dlatego tez wole sie zapytac na
> tej grupie:)

Ustawiasz i dziala.

Pozdrawiam

--
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie
ujawniamy stan naszego umyslu" - Timothy Leary