Re: IBM DTLA 45gb

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 12:45:29 MET DST

Hejo
No to moze ja tez doloze swoje 3 groszki
Otoz moj IBM serii DTLA jest sobie juz ponad 2 tygodnie w serwisie ACTION.
Objawy padu dysku byly sobie takie, ze raz zazyczylem sobie zrobic scandiska
z testem powierzchni i po dojsciu do ktoregos tam poczatkowego miejsca dysku
zaczal sobie ciekawie i miarowo piszczec hurgotac i w ogole wydawac dzwieki
typowe dla sektora z badami.
No to backup all wazne :-) , fdisk, i format standard czyli format c: /u /s
/c i ciach po dojsciu do owego feralnego miejsca rzezba okrutna.
No to odwiozlem go, do miejscowego mojego serwisu, a ci wyslali go do Action
do Wroclawia i czekam sobie spokojnie.
A wczesniej jeszcze oczywiscie mialem rozne inne IBM-y 20 GB i 14 GB i te
sprawowaly sie bez zarzutu.
A teraz mam "po niebywale okazyjnej cenie" sEaGaTe'a 40 GB 5400 lobrotow a
moze 1000ac? ;-) no w kazdym razie osobom, ktorym zalezy na wydajnosci
zdecydowanie go odradzam, wolny glosny itd...
Czekam z utesknieniem na swoja IBMowa 45tke.
i tyle...
zdrowko
ravi