Re: Karta graficzna a p³yta

Autor: Voytec (wojimi_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 23:06:54 MET DST

"Piotr Go¼dzik" <malgaska_at_poczta.onet.pl> napisa³(a):
> nie wiem musisz poszperac
> ja mam plyte Microstara na ALi 5
> i podobno powinny byc na niej z riwami problemy
> a ja mam wante 16 mb ktora chodzi bez zarzutu.
> Oczywiscie sprawdzilem kilka kart okolo 6 szt wczesniej ale sie udalo
> Zastanawiales sie moze nad ati 16 mb albo uzywane tnt1 (jakas firmowa ,
> wcale nie chodza gorzej od m64 i want)
> Oczywiscie niezle by bylo powojowac z voodoo3 (i to by bylo chyba najlepsze)

Z u¿ywan± tnt by³by ten problem, ¿e gdyby nie dzia³a³a to straci³bym parê
groszy. A ludziom chyba trudno wyt³umaczyæ, ¿e najpierw chcia³bym
spróbowaæ, bo karta mo¿e nie dzia³aæ.
Nad Ali te¿ siê warto zastanowiæ. 16 MB mo¿na dostaæ za ok. 220 z³.
Trafi³em w sklepie na u¿ywanego (roczny) Savaga 4 32 MB. Utargowa³em na
115 z³. Tzn. kupuje go dopiero jutro, bo go¶æ nie mia³ go na sklepie.
Dogada³em siê na tydzieñ próbny, wiêc w razie ewentualnych problemów
bêdê móg³ z tego zrezygnowaæ.
Co¶ ko³o weekendu dam znaæ co jest grane.

Dziêki
Voytec