Odp: Karta graficzna a płyta

Autor: Piotr Goździk (malgaska_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 13:31:09 MET DST

nie wiem musisz poszperac
ja mam plyte Microstara na ALi 5
i podobno powinny byc na niej z riwami problemy
a ja mam wante 16 mb ktora chodzi bez zarzutu.
Oczywiscie sprawdzilem kilka kart okolo 6 szt wczesniej ale sie udalo
Zastanawiales sie moze nad ati 16 mb albo uzywane tnt1 (jakas firmowa ,
wcale nie chodza gorzej od m64 i want)
Oczywiscie niezle by bylo powojowac z voodoo3 (i to by bylo chyba najlepsze)

piotr

Użytkownik Voytec <wojimi_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99to1b$cg9$2_at_news.onet.pl...