spieprzona seria iiyam...

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 18:51:58 MET DST

witam...

hmm, nikomu nie radzę kupować IIyam ostatnio. tzn.
rzecz jak na razie dotyczy modeli 901HT i 902MT na
Diamondtronach... wszystko co leży w action to pewnie
uszkodzone modele - najprawdopodobniej uszkodzona
jest cała seria pochodząca z niemiec... ja mam
uszkodzoną 902MT, znajomy 901HT, inny jeszcze sprowadził
902MT z niemiec i ma te same usterki. ludzie z Chipa
testowali te modele IIyam i też je znaleźli! a oto stała
lista usterek:

1.straszliwa, nie do wyregulowania mora. ekran lekko faluje,
   innym śnieży z tego powodu... zaczyna się od 1280 w górę...
2.OSD gubiące wartości... ekran się rozjeżdża, zmieniają się
   kolory w dolnych rogach, etc. raz na jakiś czas dolne rogi
   "pompują" co sekundę raz ciemniejszą, raz jaśniejszą barwę...
3.monitory nie wychodzą z trybu power saving - najpierw myślałem
   że to wina karty graficznej - ale jako że wszyscy mają tą samą
   usterkę, no to wątpię. nawet ustawienie w ACPI "only write blanks
   to buffer" nic nie daje... chrzani się V-sync :-/

cóż, jak już mówiłem - IIyamy, przynajmniej tych 90x nie radzę
nikomu - ma duuże szansze, że dostanie uszkodzony model... a
serwis.. jest w Zielonej Górze (aczkolwiek podobno w 3 dni to
załatwiają - mają umowę z servisco). ja walczę o wymianę monitora
na inny - i na pewno nie na kolejną IIyamę...

..~~//
--tramer.<sorry, no bonus...>