Re: PROBLEM ROZWIAZANY !!!!!

Autor: pwdorbud (pwdorbud_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 12:20:32 MET DST

> BZDOORY :))))
> jest sobie takie cos jak RegCleaner z www.jv16.org a w nim masz
> opcje "tools/reset configuration data" , po jej odpaleniu komp
> sie odpala tak jak zaraz po zainstalowaniu windowsa i wykrywa
> caly sprzet na nowo .. ale jak ktos lubi to instaluje od nowa
> winde :))
>
> ps: mozna tez to recznie z rejestru powycinac

CZYTAJ: "sieciowka + modem=?"
Rozumiesz o co chodzilo ?????
Mogles dac b.cenne informacje na ww. temat (dla mnie laika, ale nie LAMERA
w mysl cytatu "lamer to nie jest osoba ktora sie nie zna i dlatego sie pyta,
tylko osoba ktora sie nie zna, ale mimo to glosi herezje i w dodatku
twierdzi, ze sie zna najlepiej na swiecie ..."
Oczywiscie sytem mozna przywarcac na wiele sposobow,
ale tu akurat nie chodzilo o to jak przywracac system, tylko gdzie
lezy przyczyna konfliktu sieciowka+modem.
PS.
Ja uzylem" bzdoory"-wg. Ciebie (GHOST-dla jednych bzdoora, a dla mnie
super) w tym wypadku, gdyz:
1. Przywrocenie partycji zajelo 3min 26sek
2. Chcialem miec pewnosc ze nie zostaly zadne smrody w windzie (a to bylo
dla mnie b. wazne)
3. Niestety czyszczenie wpisów, clean itd. nie dawalo mi w tym przypadku
100% pewnosci (ubogie, ale mam takie doswiadczenia)
4. Dlatego z ww. wzgledow zastosowalem "bzdoorna" metode (Ghost) , a te
niecale 4 minuty - przezylem)
Oczywiscie, kazdy zrobi co zechce, jego spawa.
Dla mnie najwazniejsze w tym wszystkim jest to, ze sie udalo i byc moze,
ktos
znajdzie sie w podobnej sytuacji - a to moze mu zaoszczedzic nerwów (nie
zawsze chodzi o czas).
Pozdrawiam i zycze sukcesow
juros