Re: Czy to możliwe? - pytanie teoretyczne

Autor: Gusi (gusi_at_suntech.com.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 12:30:33 MET DST

Użytkownik Almight <almight_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99trip$m1p$3_at_news.tpi.pl...
| Nie mam stałegodostępu do sieci. Chciałbym się dowiedzieć czy można
zrealizować na jakimś bezpłatnym serwerze konto (shell czy cos
| tam co pozwalało by urochomić na nim program) i napisać program który non
stop sprawdzał by na pewnnej str www czy coś się nie
| zmieniło i w określonych przypadkach wysyłał SMS (ewentualnie maila).

A nie lepiej np. konto na serwisie rubikon ?
Mam od 1,5 roku. Kosztuje to chyba 50 zł netto za rok. Konto 25 MB. I
powiadamianie na SMS !!!!!

Pozdro

--
/""\|  |/""" |  Błażej Filimonow