Re: Troche OT kabel do UPSa

Autor: PulpF (pulpf_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 09:31:35 MET DST

> Z tego co pamietam to zlacze RS 232 w komputerze jest takie
>
> 1 3 5 7 9 11 13 15 17 19 21 23 25
> 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 22 24
>
> To jest chyba zlacze DB 25 ale nie jestem pewien
> wiec jakie nnr odpowiadaja nr z tamtego zlacza?
> Z gory dzieki

Zlacze w komputerze przewaznie jest DB9 i DB25 choc ostatnio coraz czesciej
rezygnuje sie z DB25.
Generalnie jezeli kabel od UPSa jest standardowy to mozesz nawet przepuscic
go przez przejsciowke DB9->DB25 - choc osobiscie nie polecalbym - czesto
kable od UPSa sa "wyjatkowe" dlatego najprosciej/najbezpieczniej jest albo
miec oryginalny kabel od UPSa lub zrobic sobie wtyczke wg schematu z
instrukcji od UPSA.
a jak chcesz koniecznie przerobic na DB25 to w dowolnej wyszukiwarce
znajdziesz mnostow schematow tych zlacz....

Pozdrowka