Re: PC <=> PC - jak ?

Autor: Teo_ (teo_at_poland.com)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 18:15:39 MET

Użytkownik Sebek <joyek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97r7d7$5ku$1_at_news.tpi.pl...

> myślałem o starym nortonie commanderze (jest tam taka opcja link poprzez
> coma, ale on nie obsługuje długich nazw - jakie są inne alternatywne
> połączenia ???

najprosciej przez lpt (troche szybszy), albo - jak juz wspomniales przez
com. jesli zalerzy ci na dlugich nazwach to musisz zainstalowac win9x na
notebooku. jesli czesto bedziesz kopiowal duze pliki wygodniej bedzie
dokupic karty sieciowe 100Mb/s, albo 10Mb/s.

---
Teo