Re: Wolny dysk UDMA 66 czy 33 jak to jest !

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 16:15:23 MET

-~*JaVoL*~- <da whatever>

>Wszystkie trzy partycje C D E nawet w polowie nie siegaja slupka EIDE
>UDMA 66 a tylko w 2/3 wysokosci dorownuja UDMA/33 czy cos mam nie tak z
>dyskiem ???

Nie - wszytsko w porzadku - ten dysk po prostu ma takie transfery a
najszybsze dyski dostepne na rynku dopiero przekroczyly mozliwosci
ATA/33.

Polecam przeglad testow HDTachem na Benchmarku (www.benchmark.pl)

Pozdro

--
              Dancing with tears in my eyes...
LV     vandergaart_at_pf.pl    ftp://vluka.dhs.org   UIN:6979815