Wolny dysk UDMA 66 czy 33 jak to jest !

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.plXXX)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 23:36:53 MET

Dlaczego moj dysk jest taki wolny tzn moje partycje ???
Mam dys Segate ST317221A - 17GB i w testach Dr. Hardware 2000 wykres
wyglada tak:
Wszystkie trzy partycje C D E nawet w polowie nie siegaja slupka EIDE UDMA
66 a tylko w 2/3 wysokosci dorownuja UDMA/33 czy cos mam nie tak z dyskiem
??? Nawet przed testem specjalnie wszystkie partycje defragmentowalem i nic
to nie pomoglo - scandisk nic nie wykrywa i dysk jest w 100% sprawny ale jak
go przyspieszyc ???
Jest podlaczony oddzielna tasma wiec CD mu nie przeszkadza...
Plyta Abit KT7 bez raid i D700 128Ram !

JaVoL