Re: Format - gwarancja

Autor: ABA (lordabaNOSP_at_Mfriko6.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 22:51:26 MET

On Fri, 2 Mar 2001 12:34:02 +0100, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:
>Wiesz... najlpeiej zrobisz jak zerkniesz na ten kawałek papieru nazywany
>kartą gwarancyjną - tam jest to napewno napisane ;)
>
>Jeśli tego papierka nie masz, to znaczy, że i tak w razie awarii nic nie wskurasz...
>(no chyba że zastosowali jakiś przekręt typu gwarancja na stickerze czy coś -

Hmm... nie wiem jak u ciebie... ale w Bydgoszczy wiekszosc sklepow
daje gwarancje wlasnie na stickerze (+rachunek/faktura, ktore nie sa
potrzebne do reklamacji; papier jest wypisywany chyba tylko przy
monitorach) i nie jest to zaden przekret tylko cos normalnego i
powszechnie akceptowanego.

Pozdrawiam.
_
ABA