Re: instalacja null modem w Windows 98 ?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 15:39:29 MET

On Fri, 2 Mar 2001, Wojciech Wąsik wrote:

>+ Czy ktoś wie jak zainstalować null modem (kabel szeregowy na com x) w
>+ systemie Windows 98 tak aby był on widoczny w zainstalowanych modemach (a
>+ nie tylko w systemie) ?

 Zainstalować driver, chyba o to chodzi ?
 No, bierzesz .INF, klik prawym, zainstaluj -;)
 Wiem, źle zadałeś pytanie: miało być "skąd wziąć driver".
 Offtopiczne i należy ci się bura za lenistwo (www.altavista.com,
"+windows* +null +modm +driver") ale niech tam:

http://www.aeriden.com/prodDirectConnect.htm

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.