Re: Jak zmienic domyslne ustawienia w wordzie i M$ IE?

Autor: andy_k (andyk_at_spamprotector_cyberspace.org)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 10:23:28 MET

On Fri, 2 Mar 2001 05:04:43 +0100, "Andrzej P. Wozniak"
<uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> wrote:

>Może być krótki opis?

Nie, krotki opis byc nie moze, kazdy go interpretuje jak chce. Mialem
wrazenie, ze odsylales mnie do normalnego opisu grupy, wiec mi go znajdz.
Z dyskusji przeprowadzonej tu dawno temu nie wynikalo, ze jest to grupa
wylacznie dla sprzetu, jesli od tamtego czasu cos sie zmienilo, to mi to
wskaz w opisie grupy, do ktorego sie odwolywales, a ktorego AFAIK nigdzie
nie ma (co najwyzej byl jakis zaginiony faq, ale nie opis grupy, faq
zreszta tez nie wiadomo gdzie sie podziewa). :P

a.