Re: Jak wyrzucic...

Autor: mac (mac_at_tygodnik.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 10:20:36 MET

Ja to usunalem w ten sposob, ze wylaczylem w ogole to badziewie u gory
ekranu (Creative Launcher czy jakos tak sie nazywa). Inaczej nie moglem
sobie z tym poradzic, ale moze ktos wymyslil cos lepszego. Pstrykanie na
globusie, ze nigdy nie ma mi przypominac o rejestracji nic nie dawalo. W
koncu wylaczylem Launchera i jest ok - zreszta nie byl mi ten programik do
niczego potrzebny - zajmowal tylko pamiec.

pozdrawiam
mac

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet