Re: pamiec wirtualna

Autor: Robert Polkowski (polak_at_pa177.siedlce.sdi.tpnet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 09:00:48 MET

Użytkownik "gruesome [Artur Siekielski]" <gruesome_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.99tjst.qdf.gruesome_at_localhost.localdomain...
> kiedy: Thu, 01 Mar 2001 at 15:21 GMT kto: Lukasz Jaworski co:

> Zalezy, w jakim Windowsie. Pod 9x/Me w zasadzie nie jest mozliwe to o czym
> piszesz...
>
> --

Taaa, ja mam 256 ramu, swapa 10, win98se i wszystko chodzi: gierki,
jakies tam inne programy, nie obrabiam 200 megowych grafik.
I co mi zrobisz ? :))))

--
Robert Polkowski  polak_at_ask-blonie.prv.pl   www.ask-blonie.prv.pl