Re: Shut-down!

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 09:13:43 MET

Dnia Fri, 2 Mar 2001 00:03:34 +0100, "mdoman" <mdoman_at_astercity.net>
napisal:

>Mó problem polega na tym, że co jakiś czas (brak cykliczności) ma miejsce
>sytuacja, w
>której komputer sam resetuje system (wykluczam działalność jakiegoś
Stawiam na temp proca - sam mam tak od czasu, gdy 1) wlozylem GF 2 MX
2) zmienilem zwykly cooler na BOX i byc moze nie styka tak, jak ten
stary (a nie smarowalem niczym, bo mi sie spieszylo). I teraz jest
tak, ze komp chodzi 24h i nic, ale gdy zaczne na nim cos
powazniejszego dzialac (Photoshop i pare innych rzeczy), to czasami
jest blysk i nawet dump'u nie ma :((

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyzej)