Re: troubles of RAM

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 07:27:28 MET

Użytkownik Loan <loan_at_ds7.agh.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97mm52$ate$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Witam
> Tez mialem taki problem na swoim wysluzonym pentium 200. Okazalo sie
ze
> plyta glowna przyjmuje tylko pamieci 66 Mhz.
>
> Wiec mysle ze mozesz odniesc do sklepu pamiec 133Mhz, bo nie pomoga zadne
> zmiany w biosie !!!

nie prawda !!!!!
było wałkowane wielokrotnie na grupie !!! (sam sprostowałem ileś tam postów)
nie chodzi tu o prędkość RAM, a pojemność kości !!!
płyty takie jak VX max. obsługują kości 32MB i wszystko co włożysz większe
jest żle interpretowane i tylko tyle używa (ale nie wiem czy sprawnie)
kość może być133MHz ale pewnie max 32MB (i czasem jak kość nietypowa w
budowie to też może nie zadziałać)