Re: TV PivalView PAK i pilot

Autor: Janusz B. (SKASOWAC_TO_jb23_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 19:32:23 MET

"nospam,kaizen"@poczta.fm (Kaizen) wrote in <3A9E0C56.194850C7_at_poczta.fm>:
>Tak stoi w instrukcji.
Czytalem instrukcje i nie znalazlem nic na ten temat... ale moze troche
osleplem i nie dojrzalem... w ktorym miejscu o tym pisza?

jesli juz sie spalilo, to co? karta ? czujnik?
btw: stary czujkik bardziej mi sie podobal.... ten taki maly i nie ma jak
go ustawic... tamten sie polozylo i ok.

>Sprawdź jeszcze czy przypadkiem karta nie dzieli przerwania (nawet jak
>nie ma konfliktu, to może to być przyczyną różnych problemów)
Nie dzieli.
poza tym stara wersja pixelviewa dzialala (i pilot tez!)

> i czy masz najnowsze drivery do _tej_ wersji karty.
Wczoraj sciagane z netu....

aha...
Jak Ci dziala kamera?
Mi czesto miga na zolto lub rozowo... bez sensu!

Pozdrawiam!

--
Janusz B.
przy odpowiedzi na maila usuń "SKASOWAC_TO" z adresu!