Re: TV PivalView PAK i pilot

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 09:46:14 MET

"Janusz B." wrote:
> Chyba tak, ale glowy nie dam, a co, jest az taki wrazliwy?

Tak stoi w instrukcji.

Do tego chyba na TVmanii przeczytałem, że jest wrażliwy na podkręcanie
magistrali, tylko, że u mnie nawet jak podkręcę do 110 to chodzi bez
problemu, a u Ciebie bez podkręcania nie :\

Sprawdź jeszcze czy przypadkiem karta nie dzieli przerwania (nawet jak
nie ma konfliktu, to może to być przyczyną różnych problemów) i czy masz
najnowsze drivery do _tej_ wersji karty.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm