Re: hasło w biosie?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 19:02:51 MET

On Thu, 1 Mar 2001 09:31:01 +0100, "Piotrek" <p1974_at_wp.pl> wrote:

> Właśnie, są hasła serwisowe które działają na każdym komputerze (prawie)

Te hasła, zwłaszcza w przypadku nowych płyt, nie działają.
Przynajmniej nie dorwałem jeszcze takiej płyty, na której którekowiek
z nich by chodziło. Ale za to są sprytne programiki do generowania
ciągów znaków na podstawie sumy kontrolnej hasła zapisanej w CMOSie.
Działa na każdym Awardzie i chyba każdym AMI (miało miałem z nimi
doczynienia). Nawet nie trzeba śrubokręta :-))))

--
Pozdrawiam
  Bartek