Re: "Zabezpieczenie" W95 przed dziećmi i im podobnymi

Autor: Mandraki (Bartek_at_odihr.osce.waw.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 15:51:40 MET

"Kajetan" <kajetan_at_chrobot.krakow.pl> wrote in message

> Ja mam codziennie konkurs tego typu dla studentow,
> przy czym podejrzewam ze sam jestem mlodszy od czesci z nich :)
> ale oni sobie nie radza na razie. A to tylko 98 + rozne fiku miku z
> rejestrami.
> Maja tez 2 NTki ale do nich nawet nie podchodza :->
> A od kwietnia beda same NT... Juz sie ciesze ze 'User' nie ma prawa do
> instalowania :)

Ooo! widze, ze kolega Admin z uczelni ... he he ... sam kiedys za najwiekszy
priorytet stawialem sobie w szkole gre "przechytrzyc admina" .... mam pare
sztuczek, ale nie powiem, bo na pewno duzo tu studentow, ktorzy tez sie
bawia na uczelni w kotka i myszke z adminem ...... mogliby sie na mnie
obrazic.
Pozdr.