Odp: "Zabezpieczenie" W95 przed dziećmi i im podobnymi

Autor: Kajetan (kajetan_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 16:49:24 MET

> Zdałoby się jakiś konkurs dla dziesięciolatków zrobić.
> Podejrzewam,że mocno byśmy się zdziwili ;-))))

Ja mam codziennie konkurs tego typu dla studentow,
przy czym podejrzewam ze sam jestem mlodszy od czesci z nich :)
ale oni sobie nie radza na razie. A to tylko 98 + rozne fiku miku z
rejestrami.
Maja tez 2 NTki ale do nich nawet nie podchodza :->
A od kwietnia beda same NT... Juz sie ciesze ze 'User' nie ma prawa do
instalowania :)