Re: Problem z PixelView PlayPAK

Autor: SilwerJazz (piotrk_at_unit.com.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 09:32:36 MET

I tu pojawia sie kolejny problem - borg widzi mi tylko keden kanal...

Użytkownik "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net> napisał w wiadomości
> Poradzcie co zrobic by moc ogladac
> wszystkie kanaly????

Ja musiałem ręcznie wpisywać wartości dla częstotliwości w pliku
konfiguracyjnym
programu - po dostrojeniu dwóch czy trzech programów w ten sposób dałem
sobie
spokój (te częstotliwości podane są w jakiś pokopany sposób - niby hex'y a
jednak
niedokładnie :-/ - a ja nie znam przelicznika, ale kilku udało mi się
domyślić) -
jeśli ci zależy na tych kanałach, to używaj BorgTV

--
_______.________----_---=[Tomasz Sopyło]=-----=[airwolf_at_astercity.net]=-
   __.-^---..______//---=[IRC:#lotnictwo]=--=[http://www.skrzydla.com]=-