Re: bady na ibm 307030 po 3 tyg !!

Autor: maxman <maxman_at_arm.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 19:21:31 MET

"Pioter" <pioslisz@friko.onet.pl> wrote in
<97j9j4$3cr$1@korweta.task.gda.pl>:

>tez mam dysk IBM DTLA 15GB i po miesiacu sie bad sectory
>pojawily, 72kb.... na razie jakos na nim jade ale jestem
>zawiedziony nieco, kurdcze tyle instalowania mnie czeka jesli
>do reklamacji zaniose...

Sorry ze troszke cynicznie ale jak dysk sypnie sie Tobie
po 3 miesiacach to chyba bedziesz mial jeszcze wiecej
do instalowania !!!!!!!!!!!
idz odrazu wymieniac !!!!!!!!!!!!!!!
a co do kolegi ktoremu naprawili dysk reallokujac bad
sectory to obszaru zapasowego dysku:

moj kolega naprawde uczciwy czlowiek wzial dysk w
recznik i walnal nim 2 razy o sciane a ten jeszcze dzialal !!!!!
mial tylko chyba z 450 mb bad sectorow - niewiadomo bylo
czy uwzglednia reklamacje :) wiec przylozyl sie raz jeszcze
i dostal nowy dysk :)
a po tym wszystkim rzekl sorka ale jak oni ze mna tak
to ja tak !!! no i kto wygral ????

                                        Maxman