Re: PIII 800(133) a ABIT Bh6

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka <devnull_at_polinfo.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 19:32:22 MET

Luka Vandergaart wrote:
> Rozumiem, ze jak ustawisz proca na FSB = 100 to jest ok i nic sie nie
> wiesza?

6x100MHz -zdychal troche dluzej. Erm... Chyba znalazlem... Mozesz mi
wyjasnic jaka jest roznica miedzy mb z biosem UH/hpt z 1.25(nie beta) a
mb z XU/htp z 1.25(z bin'a XU) ??? I co ma do &^^&*%^% zmiana vga i cpu
do tego??? Ja wiem ze to jest pecet i tu sie rozne cuda dzieja, ale bez
przesady...
Wymienilem UH na XU, na hpt mialem zmieniony bios juz duzo wczesniej.
Chwilowo (30min testow) sie nie wiesza, ma tylko dziwne problemy na
starcie (przy mbr - ale to jeszcze pomodze...).

Pozdrawiam

--
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie
ujawniamy stan naszego umyslu" - Timothy Leary