Re: Nagrywara, a wolny komputer.

Autor: micha <michalk_at_kki.net.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 09:29:57 MET

Użytkownik "Janusz" <intermar@kki.net.pl> napisał w wiadomoœci
news:97gsv5$hsc$1@news.onet.pl...
> Mam dość zabytkowy komputer tzn: 166MHz 48MB ram, na VXie (PIO mode4 max).
> Chciałbym sobie kupić nagrywarkę. Jak myślicie, czy da się taki zestaw
jakos
> używać? Myślę wyłącznie o użyciu CDrecordera w celach niekomercyjnych,
tzn.
> wyłącznie np. do skopiowania swego dysku, czy raz na jakiś czas CD Audio.
> Słyszałem, że pełnej prędkości tzn. 8x można nie uzyskać, lecz na 4x
powinno
> pujść. Co o tym myślicie, ponieważ od 1 szego ma byc promocja Szajsungów
> 8/4/32 za 499 PLN brutto

Powinno chodzic, ale pod warunkiem ze kupisz TEACA ;-)
Tak powaznie to rzeczywiscie wez Teaca 4/4/32, w Krakowie za 440 brutto, a
na tym sprzecie pojezdzisz dlugo. Mozliwe ze poszloby nawet 8x (TEAC
8/8/32 - 560 brutto), a jesli by nie poszlo, zawsze mozna zejsc z predkoscia
a po wymianie reszty kompa i nagrywarka odzyje.

pzdr