Nagrywara, a wolny komputer.

Autor: Janusz <intermar_at_kki.net.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 19:41:10 MET

Mam dość zabytkowy komputer tzn: 166MHz 48MB ram, na VXie (PIO mode4 max).
Chciałbym sobie kupić nagrywarkę. Jak myślicie, czy da się taki zestaw jakos
używać? Myślę wyłącznie o użyciu CDrecordera w celach niekomercyjnych, tzn.
wyłącznie np. do skopiowania swego dysku, czy raz na jakiś czas CD Audio.
Słyszałem, że pełnej prędkości tzn. 8x można nie uzyskać, lecz na 4x powinno
pujść. Co o tym myślicie, ponieważ od 1 szego ma byc promocja Szajsungów
8/4/32 za 499 PLN brutto