Re: Abit k7ta i SBLive

Autor: Jarek G. <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 09:50:02 MET

Dnia Sun, 25 Feb 2001 19:09:20 +0100, "Marcin G" <margud@poczta.wp.pl>
napisal:

>Mam Abita KT7 Raid i mam podłączonego live'a właśnie w 1 Pci i nie ma
>żadnego konfliktu z kartą graficzną (AtiRage128Pro). Najpierw miałem w 4 Pci
(...)
>najlepszym sposobem jest metoda prób i błędów we wkładaniu kart do pci na
>tej płycie
Wypada sie cieszyc - ja po prostu wpierw czytam instrukcje (a tam jest
o wspoldzieleniu AGP/PCi i HPT/PCI), dopiero jak po bozemu nie da
rady, to do boju... i przekladaniec.
Fajnie, ze chodzi, zawsze dodatkowe PCI do obsadzenia..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski@geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)