Re: SDI - dlaczego zagranica tak wolno?

Autor: Tomasz Deptula <tdeptula_at_lucent.com>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 09:46:04 MET

> dla SDI jest to norma
> nie
> od Ciebie nie zalezy, mozesz probowac molestowac ale i tak nic nie pomoze

z ostatnim zdaniem nie moge sie zgodzic, jesli wszyscy wyjda z zalozenia ze "i
tak nic nie pomoze", to zeczy wiscie nie pomoze bo nic nie bedzie robione.
Trzeba chociaz poprobowac i narobic nieco szumu. jedna osoba to malo ale jak sie
zbierze ich kilka to juz jest sila. w koncu KLIENT NASZ PAN i nawet tepsa bedzie
musiala kiedys to wziasc pof uwage.

--
pozdrawiam
Tomasz Deptula