Re: riva tnt2 m64 a tnt2m64pro

Autor: toudikk <toudikk_at_go2.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:41:10 MET

Sorki ale ja takie cos mialem w rekach a rowniez sterowniki wykrywaly to
jako riva tnt2 m64 pro wiec napewno to istnieje tylko ze nigdzie nie moge
znalezc informacji co to jest za cudo. Byc moze sprowadza sie do tego ze sam
producent karty podkrecil chip i pamiec ale z pewnoscia takie cos istnieje i
pytanie skoro tego niema jakim cudem sterowniki wykrywaja ta karte jak w
temacie

--
toudikk
Nie miala baba klopotu kupila sobie komputer