Re: nagrywanie audio

Autor: Marian Guc <mguc_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:44:05 MET

"Paweł Niewiadomski" wrote:

> W koncu jest to nagranie cyfrowe i wydaje mi sie (jesli tak nie jest, to
> wyprowadzcie mnie z bledu) ze jesli tylko nie urwie sie w pewnym momencie
> nagrywanie z powodu buffer-underrun to jakosc wypalonej plyty powinna byc
> dokladnie taka sama jak jakosc oryginalu.

Nie jest to tak do końca. Bowiem o ile w przypadku danych komputerowych
każdy blok posiada coś takiego jak suma kontrolna i kilkanaście innych danych
pomocniczych kontrolujšcych poprawność zapisanych /i odczytanych danych/
Natomiast w przypadku CD-Audio sš tam tylko czyste dane bez żadnej kontroli.
Wszelkiego rodzaju zakłócenia i zniekształcenia sš korygowane przez elektronikę

odtwarzacza

--
Z pozdrowieniami
      Marian Guc