Re: Wkładka ENTER 3/2001

Autor: JoteR <J.Rylski_at_pf.com.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 13:49:06 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol@iname.com> napisał:

> ale jakby już liczyć AT, to:
>
> IRQ 2 wolne

Tak, ale na to wejście jest podawany sygnał z podrzędnego sterownika
przerwań, w związku z czym IRQ2=IRQ9. W nowszych konstrukcjach już tak nie
jest?

> IRQ 6 wolne

Teoretycznie po wyłączeniu kontrolera FDD powinno być wolne, praktycznie nie
udało mi się nic na tym powiesić. W kartach ISA (obojętnie czy ustawianych
zworkowo czy programowo) takiej możliwości po prostu nie przewidziano, w
przypadku kart PCI lub ISA PnP również nie ma możliwości przyporządkowania
tego przerwania w BIOS-ie dla kart rozszerzeń.

> No i masz 12 wolnych :)

Chodzi o to, że _praktycznie_ ich nie mam ;-)

JoteR