Re: Dyski IBM wyprodukowane do pazdz. 2000 podobno do wymiany?

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka <devnull_at_polinfo.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 11:33:04 MET

Michal Tarasiejski wrote:
> Np. 45GB IBM 7200. Ta kieszen sluzy tylko do przegrywania plikow. Moj

Widzisz, znowu 7200. Od czasu kiedy malo nie spalilem quantuma nie
uzywam kieszeni wogole.
Dysk zaczal miec przeklamania w transmisji i nie dalo sie go trzymac w
rekach po wyjeciu. Ostygl, przestal smierdziec przygrzana elektronika,
chodzi do dzis bez problemow.

> kieszenia tez sie grzeja (problem ten wystepowal rowniez w innym
> kompie, gdzie dysk byl wkrecony)

Bo to nie problem kompa a specyfika dysku.

> Jakos nie za bardzo mi sie podoba sytuacja, w ktorej moj dysk twardy
> ma temp. jakies 50C - musza zmierzyc przy okazji (przy wyzszej

50 stopni? No i?

> temperaturze urzadzenia skracaja swoj zywot).

Gwarancja na wszystkie dyski jakie mam jest 3 lata. Ile dysk skroci swoj
zywot? Pytam powaznie.
Bo pomimo pracy 24/24 (pracy a nie krecenia na pusto) jeszcze mi zaden
nie padl. Tzn nie z przyczyn przepracowania :-) A po 2 latach dysk i
tak jest zastepowany nowym.

--
Pozdrawiam, Elmer<at>irc<dot>pl
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie